Saturday, February 27, 2010

Cute Vs Ganas


Lelaki

~lelaki cute dan semestinya ada yang manja...Ada orang menyatakan, x macho la..Macam budak2..Tetapi ada kelebihan bagi lelaki yang mcm nie..Mereka ini lebih cenderung menjadi seorng yang sangat romantis dalm diam2..Hatinya mudah terpaut dengan kata2...imaginasinya sangat tinggi, sehinggakan apa yang dilihat dalam drama-drama tv ingin dikongsikan dalam soal percintaanya.. Seharusnya, lelaki yang sebegini, perlu berhati-hati pada wanita yang mudah menodai dengan kata-kata cinta, walaupun bagi wanita itu tidak bermaksud apa2..

Perempuan

~Ganas n Brutal, perempuan yang sebegini, walaupun ganas, tapi dalam hati sangat lembut..Ada sesetengah perempuan yg seperti ini agak bersahaja dalm kehidupannya...Mereka gemar lelaki yang bersahaja...Apabila ia berkata tentang cinta, ia merupakan suatu yang sngt ganjil..Maka wujudlah suasana yang harmonis n cute bgi wanita seperti ini..

Kesimpulan yg dpt dikatakan..Lelaki cute vs Perempuan ganas...mmg jauh beza tentang tingkahlakunya..Kala takdir tuhan yang menentukan antara hubngan mereka...

3 comments:

Anonymous said...

hazatul nabila: aku cute ke sbb orang y aku suka tu ganas.wah br aku tahu.patutla dia ganas.rupa2nya aku cute.wakakakakaakak!!!!

nurdiyana said...

hurm.. mcm xbtol je..haha

Anonymous said...

@perasan btul la smua....aku jer cute la...hahah