Thursday, February 11, 2010

Sahabat MPP ku..

kalian mmg berani pikul amanah...even dlu aku berhasrat jdi mpp, tpi disebabkan aku ingin mnjga prestasi diriku, aku trpaksa menolak hasrat itu..

Aku ada harga diri, dan cintaku pada PRS dan Program PINTAR...aku tolak tawaran lain..

Terima kritikan kalian dengan terbuka..kita pemimpin adakalanya kita tidak dapt memuas hati semua pihak...

dahulukan perkara yang lebih penting!!jangan terbuai2 dengan kritikan yg lansung x munasabah...

anda mmg berani...

saya teringat sejarah ayah saya yang merupakan seorng Bekas Presiden MPP di UITM, prestasinya pelajaran merosot selepas itu...

Dan, aku tegas tidak ingin menjadi seperti ini...tanggungjwb pada keluarga ku lebih penting berbanding segalanya yg ada...aku hanya layak digelar pemimpin jika amanah dan tanggungjwb pada keluarga dpt dipikul sebaiknya..

ingatlh wahai teman

No comments: