Wednesday, February 10, 2010

Teringat kembali....


nostalgiah blog ini dibuka dulu kerana program PINTAR 2008....


setahun kemudian, aku menyepi..enth mengapa hilangnya semangat itu...


kini ia menjelma kembali....Program PINTAR 2010...semangat berblog itu hidup kembali...


alhamdulilah...hari ini pendaftaran fasilitator ramai jua, dan ia melebihi sasaran ku...baru sehari...insyallah ia akan bertambah lagi...


Insyallah, janji aku akan ku tunaikan...mungkin ini pengakhiran ku beraktiviti di uniten...di mana kejayaan itu bermula, dan aku mahu mengakhiri kejayaan di tempat yang sama...Tnx kepada insan yg memberi peluang kepada diriku...


Aku tegas dengan pendirian ku...bukan aku x flexible...kerana aku ingin menjaga harga diri ku....

4 comments:

aHyeLatu said...

ehhh aku yg da tua nie nk nyibok bley ?? ~.~

N-One said...

sila2...dh lame ko x menyibuk kat aku kn?...hahaha

N-One said...

sila2...dh lame ko x menyibuk kat aku kn?...hahaha

Aidi-Safuan said...

ekele rubiah binti kamal bashah. sebok je. :p